2008年11月24日 星期一

李家同英語教室

Level: 1.
1.她有兩棟房子。
She has two houses
2.我有狗和貓。
I have a dog and a cat
3.你們沒有女兒。你們有一個兒子
You dot`t have any a daughters. You have a son
4.我有五隻貓。
I have five cats
5.你們有四棟大房子嗎?
Do you have four big houses?
5.我們的女兒現在正在看電視。
Our daughter is watching the television now
6.Amy是我哥哥的朋友。
Amy is my brother's friend
8.你們有兩位老師。
You have two teachers
9.我們不喜歡電影。
We do not like the movie.
10.Amy不是我的女兒。
Amy is not my daughter.
11.我的女兒有很多書。
My daughter has many books.
12.我們不是他們的朋友。
We are not their friends.
13.你們每天不吃晚餐。
You do not have the supper every day.
14.我們有九張椅子。
We have nine chairs.
15.這位護士每天都讀書嗎?
This nurse studies every day?
16.她的兒子現在正在玩電腦遊戲。
Her son is playing the computer games now.
17.我們有一隻貓。
We have a cat.
18.他不讀我的書。
He does not read my book
19.你什麼時候上學?
When do you go to school?
20.一個女兒和一個兒子。
A daughter and a son

沒有留言: